fin dag väntar
ska hoppa ner i den underbara poolen strax, ska bara upp och fixa på rummet. idag ska vi besöka en borg typ, så blir bara lite solandes nu för klockan tio ska vi åka ifrån hotellet. men får väl sola med sen när vi kommer tillbaka igen! ha en underbar lördag där hemma, Pussss <3
alanyaaaa dag 2
torsdag morgon vaknar vi & går till poolen för ett morgondopp. haha, sjukt komiskt. mamma, pappa & mika hoppar i, jag tittar på. så kommer en gubbe springandes och säger att poolen inte har öppnat än, hahaha. så de är bara för la familia att gå upp igen! men sen åt vi frukost i alla fall och packade sedan väska till stranden. gick ju då till vårt andra hotell där alla andra va och vi badade och solade hela dagen. fanns ju pool och hav precis bredvid varandra. så hängde där hela dagen, var underbart väder. skulle dra hemåt sen på kvällen för att duscha innan vi skulle tillbaka dit och äta middag, men jag och pontus fastnade på en bar/resturang med sjukt härliga anställda, där var även några ur sällskapet och drack öl. trevligt! vi kom hem tillslut och fick fixat oss, drog oss tillbaka till de andra hotellet och åt middar, efter den gick jag, mikaela och louise och shoppade, köpte lite fina saker. kom till gänget och bestämde oss för att ta bussen in till stan i alanya, bara fem minuter ifrån där vi bor. var ju bara galet stort typ, massor av försäljare överallt. nästa gång åker kameran med, haha. hittade en plånbok där iaf så den köpte jag! åkte hem igen och drog till hotellet där vi bodde, somnade mycket snabbt haha. var trött som tusan! ;)

fotade ingenting igår, så ni får se en suddig bild på moiii från idag.

nu dör strax datorn, så ska springa upp på rummet och hämta laddaren, sen ska jag fixa inlägg om dagen. har massa fina & mysiga bilder att visa!

pusssss
bilder ifrån första dagen
Nu så äntligen är det bra internet, gött! firar det med att visa lite bilder ifrån första dagen, medan jag lägger in de nya bilderna på datorn!

far&jag på flygplatsen
mormor&jag på flygplasten, tidig, tidig morgon.

moster&jag, vi klarade pass-kontrollen, stabilt!

vissa levde lyx och fick åka på väskor

men är man söt så är man

haha, jag och mikaela töntar oss på balkongen (på första hotellet)

fina,fina syster

trött men glad för att va i turkiet

musen & jag

nu ska jag knåpa ihop ett inlägg om gårdagen & dagen.